Nume job: OPERATOR CALL-CENTER LIMBA SPANIOLA

Compania: RCS & RDS
OPERATOR CALL-CENTER LIMBA SPANIOLA la RCS & RDS
Titlu job: OPERATOR CALL-CENTER LIMBA SPANIOLA Nivel cariera: Entry-level (sub 3 ani)
Domenii: Vanzari, Telecomunicatii, Elevi/Studenti, Serviciu clienti Salariu:
Oras(e): BUCURESTI Data introducerii: 12.05.2010
Tip job: Full time Data limita: 11.06.2010
Descrierea firmei:

RCS & RDS este o companie romanesca rezultata in urma fuziunii in august 2005 intre Romania Cable Systems si Romania Data Systems. Compania este cel mai important furnizor de servicii integrate de comunicatii avand peste 90 de puncte de lucru in Romania, Ungaria si Slovacia.
Peste 1.000.000 de clienti beneficiaza de serviciile de televiziune prin cablu si satelit, iar peste 150.000 de companii folosesc serviciile de internet, transmisii de date si telefonie fixa oferite de RCS&RDS.

Cerinte:

- preluarea apelurilor din partea clientilor si oferirea de asistenta tehnica si comerciala pentru serviciile oferite;
- experienta in call-center sau relatii cu clientii;
- experienta anterioara in utilizarea limbii spaniole in comunicarea cu clientii se considera un avantaj;
- foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
- atitudine proactiva si orientare catre client;
- foarte bune cunostinte de limba spaniola: citit, scris, (se considera un avantaj daca ai urmat cursuri de limba spaniola);
- foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
- resistenta in situatii dificile;

La acest job au aplicat 2 persoane